Грязик Ks Kids Емма KA10544-GB 20 х 20 х 8 см Різнокольоровий (6603096)
Доставка у поштомат - від 50грн., у відділення по Україні - від 50грн., кур'єром - від 85грн. Вартість доставки залежить від ваги та відстані. SMS або Viber-повідомлення про доставку. Можливість розрахуватися карткою у відділенні.
Доставка у відділення - від 25грн. - до 15кг не більше 70см (3-6днів), кур'єром - від 50грн. Вартість доставки залежить від ваги та відстані. SMS або Viber-повідомлення про доставку. Можливість розрахуватися карткою у відділенні.
Доставка у відділення - від 35грн., кур'єром - від 60грн. Вартість доставки залежить від ваги та відстані. SMS або Viber-повідомлення про доставку. Можливість розрахуватися карткою у відділенні.
Доставка у відділення - від 35грн., кур'єром - від 65грн. Вартість доставки залежить від ваги та відстані. SMS або Viber-повідомлення про доставку. Можливість розрахуватися карткою у відділенні.
по Україні - 3-5 днів
Характеристики Грязик Ks Kids Емма KA10544-GB 20 х 20 х 8 см Різнокольоровий (6603096)
Бренд | Ks Kids |
Стать | Універсальний |
Вік | Від 6 місяців |
Матеріал | ABS пластик, Текстиль |
Матеріал | ABS пластик, Текстиль |
Колір | Різнокольоровий |
Опис Грязик Ks Kids Емма KA10544-GB 20 х 20 х 8 см Різнокольоровий (6603096)
від 6 місяцівМатеріал: Текстиль, пластик
Розміри: 20 х 20 х 8 см
Грязик у вигляді курочки на присосці. Можна прикріпити до столика чи коляски. Яскраві крила шарудять. Сприяє розвитку дрібної моторики, тактильного сприйняття у дітей. Рекомендований вік: від 6 місяців. Матеріал: текстиль, пластик. Розмір: 20 х 20 х 8 см. Упаковка: відкрита коробка 19 x 23.5 x 8.5 см.
Органи почуттів
Для того, щоб пізнавати світ, дитині необхідно активізувати основні почуття: зір, слух, дотик, нюх та смак.
Дрібна моторика
Навички дрібної моторики розвиваються шляхом розробки пальчиків рук дитини для керування дрібними предметами.
Координація рухів
Навички загальної моторики – це вміння рухатися за участю рук, ніг чи мускулатури ступнів або всього тіла.
Логічне мислення
Розвиток логічного мислення допомагає дитині вибудовувати зв'язки між частинами інформації.
Емоційність
Будь-яка здорова дитина повинна вміти висловлювати та контролювати свої емоції, а також ефективно взаємодіяти з іншими людьми на взаємній довірі.
Самооцінка
Це почуття, яке дитина відчуває при досягненні чогось значущого для нього та схвалення з боку інших людей. Виконання поставлених завдань сприяє розвитку самооцінки досягнень.
Рекомендований вік
Етап 1 (6 міс - 1.5 г)
Дія 1.1
Мета: Навчання слухання та тренування уваги - реакція дитини на звуки
Метод: Якщо потрясти Емму в різні боки, вона видає звуки. Зверніть увагу, чи дитина стежить поглядом за звуком.
Дія 1.2
Мета: Сенсорна стимуляція - дотик і обмацування
Метод: Емма виготовлена з різних матеріалів із різною фактурою. Запропонуйте дитині доторкнутися та помацати різні поверхні.
Дія 1.3
Мета: Розвиток загальної моторики - повзання у бік звуку
Метод: Стоячи навпроти дитини, потрясіть Емму, щоб отримати звук. Це стимулює дитину повзти до вас.
Дія 1.4
Мета: Розвиток дрібної моторики - натискання та зминання
Метод: Запропонуйте дітям торкатися і м'яти різні крила Емми обома руками. Ці дії супроводжуються звуками та розвивають дрібну моторику.
Дія 1.5
Мета: Заспокоєння дитини - компанія в дорозі
Метод: Присоска Еми дозволяє прикріпити її до будь-якого дитячого стільця або коляски, щоб скласти компанію дитині в дорозі.
Дія 1.6
Мета: Розвиток загальної моторики - обертання
Метод: Запропонуйте дитині покрутити кульку на животі Емми. Різнокольорові горошини, що пересипаються в животі, видають звуки. Це заняття стимулює зір, слух та дотик дитини.
Дія 1.7
Мета: Розвиток дрібної моторики - обертання
Метод: Прикріпіть Емму на плоску поверхню. Потім запропонуйте дитині повернути Емму. Ця дія супроводжується звуками.
Етап 2 (1.5 г - 2 г)
Дія 2.1
Мета: Розвиток розумових здібностей - вивчення частин тіла та рис обличчя
Метод: На прикладі Емми розкажіть дітям, як називаються різні частини тіла та риси обличчя.
Дія 2.2
Мета: Розвиток розумових здібностей - показ частин тіла і рис обличчя
Метод: Назвіть рису обличчя або частину тіла Емми та попросіть дитину показати її.
Дія 2.3
Мета: Розвиток розумових здібностей - вивчення квітів
Метод: На прикладі Емми навчіть дітей розрізняти кольори.
Дія 2.4
Мета: Розвиток розумових здібностей - показ кольорів
Метод: Назвіть колір та попросіть дитину показати його.
До цього товару не знайдено запитань. Поставте питання першим!